سنگ انتیک لوزی که باعث اختلاف و طلاق زوج هنرپیشه مشهور شد

شرایطی که هنگام انتخاب سنگ انتیک لوزی در نظر گرفته می شود هزینه، طراحی، ارزش تزئینی و دوام است که در تضاد با قیمت های انتقال، نیروی کار و پیشرفت کند است.

این سنگ به دلیل سیمان و فولاد اهمیت خود را از دست داده است زیرا ساخت با سنگ به زمان بسیار بیشتری برای اجرا نیاز دارد. اما حضور آن به چشم می خورد و با توجه به کیفیت بالایی که دارد باید در همه کشورها مورد استفاده قرار گیرد.

امروزه در فضاهای روستایی و شهری از وجود سنگ در دیوارهای سنگ خشک نیز استفاده می شود که به دلیل کاهش تاثیرات زیست محیطی و ماندگاری زیاد آن، تکنیکی قابل اجرا در هر محیطی از جمله گرما می باشد. سازندگان عموماً بر این باورند که سنگ بسته به مورد درمان های مختلفی دارد، مانند:

جزئیات قرار دادن

سنگ آنتیک

سنگ باید در راستای خط بارگذاری با صفحه اصلی سنگ قرار گیرد. در مورد سنگ های دگرگونی، سطح شاخ و برگ یا میخ در نظر گرفته می شود. در نظر گرفته شده.

استفاده از سنگ

استفاده از سنگ به ماهیت کار، نوع ساختاری که قرار است در آن استفاده شود، در دسترس بودن و هزینه حمل و نقل بستگی دارد. به عنوان مصالح ساختمانی بیشترین کاربرد سنگ ها عبارتند از: گرانیت، گنیس، ماسه سنگ، سنگ آهک، مرمر، کوارتزیت و تخته سنگ.

کاربردهای مختلفی را می توان متمایز کرد مانند:

پایه ها و دیوارها: سنگ های حاصل از معادن، شکسته و بریده شده با اره برای ساخت سازه های زیرزمینی برای ساختمان ها استفاده می شود. سنگ های شکسته و تراش خورده مانند سنگ آهک، ماسه سنگ، دولومیت و آتشفشان برای دیوارها، ستون ها و غیره استفاده می شود.

نماها و عناصر معماری: سنگ هایی که به راحتی جلا داده می شوند و بافتی دلپذیر دارند.

عناصر ساختمانی: پله ها، فرودها، جان پناه ها و غیره. آنها از گرانیت، سنگ مرمر، سنگ آهک و غیره ساخته شده اند. تخته‌ها و سنگ‌های لنگه در و پنجره، قرنیزها با همان دال‌های نما ساخته شده‌اند.

سازه ها و پل های زیرزمینی: با سنگ های اشتعالی و رسوبی ساخته می شوند. تونل ها و قسمت های زیرین پل ها با گرانیت، دیوریت، گاربو و بازالت ساخته شده اند. سنگ های اکسپوز و نما برای تونل ها و پل ها با سنگ هایی با شیارها و پرداخت های موج دار ساخته می شوند.