با خرما مضافتی زرد مانع چاقی شدن خود شوید

خرما، خوردن خمیر خرما مضافتی زرد با گرده، یا نوشیدن قهوه خرما غذای ایده آل برای کارگران فکری است.
فسفر، نیاز اساسی مغز ما، در خرما به وفور یافت می شود. کسانی که فعالیت ذهنی شدیدی دارند در صورت مصرف خرما اثر آرامش بخشی خواهند داشت.

برای خلط، سرفه و
آنفولانزا مفید است بهترین داروی سینه در میان میوه ها خرما است. خوردن خرما یا خوردن رب خرما با گرده، بیماری های ناشی از سرماخوردگی را درمان می کند. عصاره خرما

به سرعت زخم را بهبود می بخشد .
برگ های خرما را می سوزانند و خاکستر را فشار می دهند. کرم با روغن زیتون پالم درست می شود و روی آن اعمال می شود. تفاله خرما در بالای درخت خرما (مانند صمغ کاج) به رنگ سفید و طعم شیری یافت می شود.

زخم یک به یک و تقویت کننده معده
در برخی از کشورها استفاده از خرما در درمان زخم معده در بین مردم امتحان شده است. طبق تحقیقات منتشر شده در یک مجله مرتبط در سال 2005، خرما شدت زخم معده را در موش کاهش داد. نتیجه گیری شد که خرما یک عملکرد محافظتی در پوشش معده دارد و ممکن است برای انسان نیز مناسب باشد.

خرما

خوردن خرما ادامه می یابد تا برای معده مفید باشد. خوردن یک قاشق چایخوری رب خرما حاوی گرده با معده خالی مفید است.

خرماهای بهداشتی افطار
می تواند شما را از خوردن زیاد در افطار باز دارد. سرشار از قند آسان هضم است. قند خون پایین دلیل گرسنگی است که بعد از روزه داری احساس می کنید. اگر چند عدد خرما بخورید و سپس نماز مغرب را بخوانید، بدنتان فرصت تنظیم قند خون را پیدا می کند. بنابراین، برای سرکوب احساس گرسنگی نیازی به پرخوری ندارید.

از آسیب کلیه جلوگیری
می کند در یک مطالعه در سال 2008، بررسی شد که آیا عصاره به دست آمده از میوه و دانه خرما با نشان دادن اثر آنتی بیوتیکی (جنتامایسین) آسیب کلیه را کاهش می دهد.

این عصاره در محافظت از کلیه ها موثر بود. دانشمندان پیشنهاد کردند که ترکیبات آنتی اکسیدانی (ویتامین E، اسید اسکوربیک و ملاتونین) موجود در خرما این محافظت را فراهم می کند.

در التهاب شن کلیه به خوردن خرما و رب خرما با گرده ادامه می دهند. شیره خرما در شکستن سنگ کلیه موثر است.