جاشمعی سفالی ناصرالدین شاه در کاخ سفید پیدا شد

در قرن هفدهم و هجدهم، جاشمعی سفالی با چندین بازو برای نگهداری تعداد بیشتری شمع پخش می‌شدند: در قرن هجدهم و به‌ویژه در دوره نئوکلاسیک، این لوسترها حتی در متانت خود با ظرافت و غنای زیادی عرضه می‌شدند.

لوسترها شکل های جدیدی پیدا کردند و نقوش معماری را به خود گرفتند و با همپوشانی فرم های ظریف مشخص شدند. در قرن پانزدهم، با ظهور رنسانس، لوسترها به اشیاء واقعی هنری تبدیل شدند، مجسمه هایی که به وفور تزئین شده بودند.

در دهه 600، نگهدارنده‌های شمع برای مصارف خانگی برای استراحت روی مبلمان یا آویزان کردن روی دیوارها شروع به توسعه کردند. در قرن هفدهم و هجدهم، لوسترهایی با چندین بازو برای نگهداری تعداد بیشتری شمع پخش می‌شدند:

جا شمعی سفالی

در قرن هجدهم و به‌ویژه در دوره نئوکلاسیک، این لوسترها حتی در متانت خود با ظرافت و غنای زیادی عرضه می‌شدند. با ظهور رنسانس، لوسترها به اشیاء واقعی هنری تبدیل شدند، مجسمه هایی با تزئینات فراوان. در دهه 600، نگهدارنده‌های شمع برای مصارف خانگی برای استراحت روی مبلمان یا آویزان کردن روی دیوارها شروع به توسعه کردند.

در قرن هفدهم و هجدهم، لوسترهایی با چندین بازو برای نگهداری تعداد بیشتری شمع پخش می‌شدند: در قرن هجدهم و به‌ویژه در دوره نئوکلاسیک، این لوسترها حتی در متانت خود با ظرافت و غنای زیادی عرضه می‌شدند.

با ظهور رنسانس، لوسترها به اشیاء واقعی هنری تبدیل شدند، مجسمه هایی با تزئینات فراوان. در دهه 600، نگهدارنده‌های شمع برای مصارف خانگی برای استراحت روی مبلمان یا آویزان کردن روی دیوارها شروع به توسعه کردند.

در قرن هفدهم و هجدهم، لوسترهایی با چندین بازو برای نگهداری تعداد بیشتری شمع پخش می‌شدند: در قرن هجدهم و به‌ویژه در دوره نئوکلاسیک، این لوسترها حتی در متانت خود با ظرافت و غنای زیادی عرضه می‌شدند.به عنوان مثال، یک شب عاشقانه را با شریک زندگی خود تصور کنید.

اگر تمرین واقعی تجسم صحنه را انجام می دهید، مطمئناً یک لوستر در آن ظاهر می شود و نورپردازی آن بهترین متحد شما برای همراهی با لحظات خاص است، زیرا به احساسات خاصی کمک می کند، محیط های صمیمی و لطیف ایجاد می کند و به ما کمک می کند آرامش بیشتری داشته باشیم.