یک پنس سر صاف که می تواند به گوشواره طلا تبدیل شود

داشتن یک مجموعه پنس سر صاف قابل اعتماد در کابینت دارویی شما مفید است. و البته به شما کمک می‌کند موهای زائد صورت، موهای رشد کرده ظریف دیگری که ممکن است شما را آزار دهند، از بین ببرید.

و در حالی که ممکن است یک جفت پنس قدیمی و وفادار داشته باشید که از داروخانه برداشته اید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که کمی بیشتر روی آن سرمایه گذاری کنید که ماندگاری طولانی تری داشته باشد. 

یک هنرمند ابرو شنل، می‌گوید: در حالت ایده‌آل، پنس ها باید «مانند یک چاقوی جاودانه ژاپنی تا آخر عمر باقی بمانند» .

پنس ها اشکال و اندازه های مختلفی دارند. شایان ذکر است که تمام موچین های ذکر شده اندازه استاندارد (4.25 تا 5.5 اینچ) هستند.

پنس سر صاف

زیرا پنس های کوچک در واقع کندن را آسان تر یا کارآمدتر نمی کنند. تا جایی که شکل ظاهر می شود، نوک پنس ها متفاوت است.

 رایج‌ترین موردی که احتمالاً دیده‌اید، موچین‌های مورب هستند، اما پنس های نوک‌دار، صاف و گرد نیز وجود دارند. به استثنای موچین های گرد، مهم است که لبه های موچین شما تا حد امکان تیز باشد.

 این تضمین می‌کند که ابزار به راحتی می‌تواند موها را به‌خوبی بگیرد و به‌خوبی نگه دارد تا بدون شکستگی یا لغزش کنده شود.

 بدترین چیز زمانی است که مجبور می شوید یک موی ابرو را بارها و بارها بکشید تا از وسط نصف شود. چیزهای دیگری که باید به دنبال آنها باشید عبارتند از تراز مناسب نکات و کمی خراش در داخل،

پنس ها باید با مواد ضد حساسیت، مقاوم در برابر زنگ زدگی و نگهداری آسان ساخته شوند. فولاد ضد زنگ بهترین گزینه شماست، اما می توانید به سراغ پنس های تیتانیومی نیز بروید. 

در این مقاله سعی کردیم شما را از اهمیت داشتن یک پنس خوب در منزل تان آگاه کنیم.