هتل هایی که فرش ایرانی در هلند استفاده کردند بیشترین توریست را داشتند

فرش ها همراهان دنج روزمره هستند فرش ایرانی در هلند که خانه ما را به خصوص راحت می کنند. با این حال، سبک و راحتی تنها دلایلی نیستند که در مورد لوازم جانبی کف صحبت می کنند.

ما پنج دلیل برای فرش را معرفی می کنیم که شاید حتی فکرش را هم نکرده باشید!

فرش ها فضاهای زندگی را ساختار می دهند

فرش

محل زندگی را علامت بزنید
فرش ها در فضاهای زندگی با پلان باز ساختار ایجاد می کنند و فضاهای زندگی مختلف را از یکدیگر جدا می کنند. فضای باز و پذیرایی؟ مشکلی نیست! در حالی که یک فرش مسطح با مراقبت آسان، قسمت ناهارخوری را مشخص می کند، یک فرش پشمی دنج از قسمت نشیمن پشتیبانی می کند.

مسیرهای پیاده روی را مشخص کنید
دوندگان مسیرهای پیاده روی و مناطق زندگی گروهی را مشخص می کنند . اتاق رختکن نیست، اما گوشه ای کوچک با میله لباس و پف ؟ یک دونده این ناحیه را مشخص می کند.

به خصوص فرش های ساخته شده از ویسکوز یک ذوق نجیب ایجاد می کند.

آوردن ترکیب های سبک به یک مخرج مشترک
فرقی نمی کند که اسکاندیناوی زندگی می کنید ، طرفدار سبک زندگی شیک بوهو هستید یا روند زندگی طبیعی را ترجیح می دهید : یک فرش هر فضای داخلی را می پوشاند! ما اصول اولیه رنگ های طبیعی را دوست داریم زیرا با بسیاری از سبک های داخلی مطابقت دارند. نکته مثبت دیگر: آنها ترکیبی از سبک ها را به یک مخرج مشترک می آورند. آیا سوئیت لانژ خود را از گنجینه بازار کثیف جمع آوری کرده اید؟ یک فرش عناصر سبک مختلف را در کنار هم قرار می دهد و حس آرامش را ایجاد می کند. این چیزی خاص در اینجا توسط الگوهای ساختاری یا حاشیه های جالب ایجاد می شود .