مسی با کفش مردانه طبی در قطر تمرین فوتبال می کند

اهمیت زیادی دارد چه کفشی بپوشیم. پوشیدن کفش مردانه طبی به آقایان کمک می کند در ساعت های طولانی کاری که بیرون از خانه هستند و پاهلیشان در کفش است بتوانند سلامتی ستون فقرات و پگاهای خود را حفظ کنند.

ژاپنی ها می گویند که پا قلب دوم است. حدود دو سوم عضلات پاها با هم کار می کنند تا خون را به قلب بازگردانند. بسیاری از رگ ها در قسمت پایین پا متمرکز شده اند.

 بنابراین، فشار دادن و تحریک صحیح آنها باعث افزایش جریان خون می شود که از عملکرد قلب پشتیبانی می کند. 

این را می توانید در تصویر سمت چپ، پس از مطالعه ای که توسط مرکز فناوری صنعتی شیزوکا برای مقایسه دمای سطح پایین پای افرادی که کفش های ارتوپدی Kenkoh به مدت 30 دقیقه به پا می کنند، مشاهده کنید.

کفش طبی مردانه

کاربران کفش کنکو همچنین خاطرنشان کردند که این کفش ها به آنها کمک می کند تا از بسیاری از مشکلات سلامتی مانند دیابت، التهاب کف پا، صافی کف پا، بونیون های متورم، کمردرد، سیاتیک، آرتریت، تاندونیت، میگرن، تورم، سردی پا، سندرم پای بی قرار، تومورهای عصبی بهبود یابند.

درد پاشنه پا، پا درد، سطوح کم انرژی، پینه، درد عضلانی ساق پا، درد شست پا، متاتارسالژی و واریس.

کفش طبی

کفش ارتباط تنگاتنگی با سلامت پا دارد. مطالعه ای که بر روی گروهی متشکل از پنجاه و شش مرد و صد و بیست زن بین سنین شصت و دو تا نود و شش سال انجام شد، ارتباط بین مشکلات ظاهری پا و کیفیت کفش را نشان داد.

انگشتان دست و کف پا پاها و اگر پاشنه کوتاهتر از پا باشد تغییر شکل کاهش می یابد و در مورد کفش هایی که پاشنه آن ها بیست و پنج میلی متر بالاتر از سطح زمین است، درد شست و کف پا را افزایش می دهد.

تأثیر کفش، پاها و مفاصل

هنگام پوشیدن کفش نامناسب، سلامت پاها، پاها و مفاصل تحت تأثیر قرار می گیرد. از آنجا که فشار بر آن را افزایش می دهد و در نتیجه باعث صدمات و درد می شود و از عوارض بد آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش بروز صدمات؛ زیرا ممکن است برای شرایط، مکانیک پا و توده بدن مناسب نباشد.
  • تشدید درد و التهاب در مچ پا، لگن و زانو .
  • استرس پا و افزایش درد در آن و در بافت‌های نرمی که پاها را نگه می‌دارند، حتی اگر برای مدت کوتاهی پوشیده شوند.
  • روی راه رفتن شما تاثیر می گذارد
  • تحت تاثیر قرار دادن قوس کف پا با ایجاد قوس زیاد یا کم به سمت بیرون و در هر دو حالت باعث کاهش اثربخشی پا در جذب ضربه می شود.