فوم صندلی ال 90 باعث متوقف شدن خط تولید این خودرو شد

پشت سر یک عنصر مهم ایمنی غیرفعال است. با توجه به عملکردفوم صندلی ال 90، باید از مواد باکیفیت ساخته شده باشد که در هنگام تصادف از راننده محافظت کافی را فراهم کند.

پلی پروپیلن منبسط شده (EPP) با پارامترهای عالی، قیمت نسبتاً پایین و امکانات قابل توجهی برای تنظیمات در شکل قطعه ساخته شده مشخص می شود. پشت سرهای EPP نیز بسیار سبک هستند، زیرا ساختار خودرو وزن خود را حفظ می کند. در عین حال در برابر ضربه و آسیب بسیار مقاوم هستند.

استفاده از محلول های فوم EPP توزیع صحیح انرژی در خودرو را تضمین می کند که به ایمنی سرنشینان کمک می کند. انعطاف پذیری نه تنها راحتی نشستن را افزایش می دهد، بلکه فرآیند طراحی شکل مناسب این عنصر را نیز ساده می کند که بر شخصیت فردی خودرو تأکید می کند.

پشتی سر خودرو – کناف اتوموتیو تجربه گسترده ای در تولید قطعات صندلی EPP دارد.
شرکت صنایع کناف از ابتدای تاسیس خود روی توسعه فناوری فرآیند پلی پروپیلن منبسط شده کار کرده است.

فوم صندلی ماشین

دانش و تجربه به دست آمده به ما این امکان را داده است که یک سرویس زنجیره تامین کارآمد و موثر ایجاد کنیم. بنابراین ما می توانیم نیازهای خواستارترین مشتریان را برآورده کنیم.

با استفاده از دانش خود برای بهبود عملکرد اجزای PPE ، طیف گسترده ای از قطعات را ایجاد می کنیم – یکی از مهمترین جنبه های تجارت ما تولید قطعات ایمن صندلی ماشین است – مانند پشتی سر.

ما بر روی ارائه محصولاتی متمرکز هستیم که برای سالهای آینده کار را انجام دهند. یکی از محصولاتی که ما به آن افتخار می کنیم، پشتی سر برای صندلی ماشین کودکان است که به بهبود راحتی و ایمنی آنها کمک می کند. یکی دیگر از موارد مهمی که ما ارائه می‌دهیم، تکیه‌گاه‌های سر فعال است که برای عملکرد مناسب تحت بار سنگین در صورت برخورد طراحی شده‌اند.

پشت سر در صندلی ماشین برای کودکان – تضمین ایمنی کوچکترین مسافران
رقابت برای ارائه راحت‌ترین راه‌حل‌ها در حال توسعه دائمی است: کارشناسان خودرو بیشتر و بیشتر سعی می‌کنند راحتی همه مسافران را بهبود بخشند.

مسافران جوان نیز نیازهای خاص خود را دارند. از تکیه‌گاه‌های صندلی خودروی کودک می‌توان برای بهبود وضعیت خواب، پشتیبانی مؤثر و کاهش اثر ناخوشایند لرزش در محفظه سرنشین استفاده کرد. با کمک PPE، ساخت انواع پشتی سر مشکلی ندارد. این ماده امکان ساخت عناصری با اشکال مختلف را فراهم می کند، که امکان تطبیق آنها با فضای داخلی هر وسیله نقلیه را فراهم می کند.