فرزندت رو با اسباب بازی عمو فردوس مترجم زبان انگلیسی کن

در واقع اسباب بازی عمو فردوس اولین اسباب بازی آموزشی هستند. اصل استفاده از این ماده بازی این است که اشیایی را انتخاب کنید که از نظر اندازه و شکل مناسب با دهانه باشند. 

سوراخ هایی برای هل دادن وسایل مرتب شده در ماشین ها، خانه ها، توپ ها، حیوانات ایجاد می شود. مدل هایی روی چرخ، با قفل داخلی، سطل با دسته وجود دارد.

 با تشکر از مرتب کننده، کودک رنگ ها را سریعتر یاد می گیرد، با اشکال هندسی آشنا می شود، یاد می گیرد که ابعاد یک شی را با یک سوراخ مرتبط کند. این اجازه می دهد تا در سنین پایین به توسعه تفکر منطقی، ذهن آگاهی، منطق، برای آموزش مهارت های حرکتی دست.

اسباب بازی

سواری تولوکار تأثیر مفیدی بر رشد جسمانی نوزادان دارد. انواع مختلفی از ماشین های فشاری وجود دارد: پله دار (روی 4 چرخ)، دو چرخ. این تولوکارها هستند که به شکل گیری مهارت های صحیح راه رفتن کمک می کنند: تکیه بر کل پا و آموزش دستگاه دهلیزی.

همچنین، به لطف چنین اسباب بازی، کودک سرعت واکنش و تمرکز را آموزش می دهد.

نزدیک به سال، باید به کودکان موادی برای خلاقیت بدهید: مداد رنگی، مداد مومی، رنگ انگشت. بچه از مطالعه آثار رنگی که موفق به ترک آنها می شود خوشحال خواهد شد. در این سن، ایده های اولیه در مورد زیبایی شناسی و خلاقیت مطرح می شود.

 یکی دیگر از مواد خلاقانه مناسب برای کودک یک ساله شن جنبشی است. این به طور موثر مهارت های حرکتی ظریف دست ها را توسعه می دهد، رهایی، تخیل و تمرکز را تحریک می کند. 

تعامل با ماسه جنبشی تأثیر مفیدی بر وضعیت عاطفی کودک دارد. نکته اصلی این است که به دقت نظارت کنید که شن و ماسه وارد دهان کودکی نشود که هنوز همه چیز را می چشد.