شیلنگ آتش نشانی ایرانی جان صدها آتش نشان را نجات داد

طبق فناوری ایمنی آتش نشانی، یک شیلنگ آتش نشانی ایرانی باید در هر خانه، قطار و کشتی باشد.

 ماشین های آتش نشانی باید به این آستین ها مجهز باشند. برای سهولت در ذخیره سازی، آنها را به صورت محل قرار می دهند یا روی کلاف های مخصوص می پیچند.

 طبق قوانین عملکرد، آستین باید پس از استفاده خشک شود. آنها همچنین باید به طور مرتب باز شوند و از نظر انطباق با هنجارهای پذیرفته شده سفتی و استحکام بررسی شوند.

آستین آتش نشانی

شلنگ آتش نشانی تحت فشار با پوشش دو طرفه ساخته شده از پلیمر برای تامین محلول های مبتنی بر آب با مقادیر pH حداقل 7 و حداکثر 10 تحت فشار حداکثر 1.6 میلی پاسکال استفاده می شود. از چنین شیلنگ هایی برای اطفاء حریق در اماکن صنعتی و خانگی استفاده می شود.

شیلنگ آتش نشانی

شلنگ آتش نشانی تحت فشار در مجموعه پمپ های قابل حمل و کابینت های آتش نشانی در ساختمان های مسکونی، موسسات پزشکی و کودکان، بانک ها و سایر ساختمان های عمومی گنجانده شده است.

برای تولید شیلنگ های آتش نشانی از ترکیب ضدآب مخصوصی استفاده می شود که باعث ضد آب شدن قسمت داخلی شیلنگ می شود. این به شما امکان می دهد محلول های آبی و آب را در فاصله نسبتاً طولانی با فشار مورد نیاز تامین کنید.

 اساس چنین آستینی یک قاب مایلر سفید است که دارای قطرهای 51، 66، 77 و 150 میلی متر است.

ماشین های آتش نشانی مجهز به شیلنگ های آتش نشانی تحت فشار لاتکس هستند. آنها می توانند خواص خود را در دمای -40 تا +45 درجه حفظ کنند. از طریق آنها، آب و محلول های آبی تحت فشار بالا تامین می شود.

شیلنگ آتش نشانی D-77 با سر متعلق به مدل های فشار می باشد. این تجهیزات اطفای حریق برای تکمیل تجهیزات نجات با فشار کاری 1.6 مگاپاسکال مناسب است.

قطر این مدل 77 میلی متر و طول آن 20 متر است. به دلیل وجود دو سر فلزی UAH-80، شیلنگ ها را می توان به یکدیگر متصل کرد و در نتیجه فاصله حمل و نقل مواد آتش نشانی را افزایش داد.

قیمت این مدل تجهیزات آتش نشانی 980 تومان می باشد.