سرویس آرکوپال ایرانی ۶نفره دینو و اثرات زیست محیطی آن

کاسه‌های قابل استفاده مجدد نیز متحرک نبودند؛ با این حال، تابلوهای قابل استفاده مجدد به همان روشی که برای فنجان‌ها وجود داشت، بهبود یافت.

این شرط به صورت مجزا سه بار تکرار شد. فاز C: پیشخور. این مداخله توسط فرضیه انگیزشی اطلاع‌رسانی شد.

پوسترهایی ایجاد شدند قیمت سرویس آرکوپال دینو سفید ساده روی آناه نوشته شده بود و انتظار می‌رفت با افزایش اثربخشی تقویت‌کننده ظروف غذاخوری قابل استفاده مجدد یا از بین بردن اثربخشی تقویت‌کننده ظروف یکبار مصرف، به عنوان عملیات انگیزشی عمل کنند.

دو نوع پوستر (0.75 متر در 1 متر) برای بازدید کنندگان به هنگام ورود به اتاق خدمات نمایش داده شد و در روزهای متناوب ارائه شد.

پوسترهای اثرات زیست محیطی نمودار هیستوگرم را برای میانگین زباله های ماهانه مرتبط با انتخاب های یکبار مصرف در کافه تریا نمایش می دادند.

پیام‌رسان‌های مالی، هیستوگرام‌هایی را برای میانگین هزینه ماهانه دلاری انتخاب‌های یکبار مصرف در کافه تریا نشان دادند.

در طول چهار جلسه بازخورد در مورد سرویس آرکوپال ایرانی، نویسنده اول به طور غیررسمی درصد مشتریانی را که به نظر می‌رسید به پوسترها نگاه می‌کردند در حالی که وارد اتاق خدمات می‌شدند، شمارش کرد و متوجه شد که تقریباً 37 درصد از مشتریان این کار را انجام می‌دهند.

فاز D: مشارکت کارکنان. این مداخله همچنین با فرضیه انگیزشی همراه بود و کارکنان را تشویق می‌کرد تا انتخاب‌های مشتری مطلوب را تقویت کنند.

مشارکت کارکنان با ملاقات حضوری با کارمندان، و شامل درخواست‌هایی برای درگیر شدن در رفتارهایی که انتخاب مجدد ظروف غذاخوری توسط مشتریان را تشویق می‌کرد، انجام شد، بازخورد.

در مورد میزان انتخاب ظروف غذاخوری قابل استفاده مجدد و تعیین هدف.

این نویسنده دوم با کارمندان ملاقات کرد و در مورد قیمت سرویس ارکوپال ۶نفره از آناه سوال هایی پرسید، هدف کلی افزایش انتخاب مشتریان قابل استفاده مجدد را به اشتراک گذاشت، و فهرستی از رفتارهای کارکنان را توزیع کرد که می‌تواند انتخاب‌های مطلوب مشتریان را تشویق کند (مانند پیشنهاد بشقاب‌های غذاخوری، تهیه مکرر محصولات قابل استفاده مجدد، تشکر از مشتریانی که فنجان‌ها و بشقاب‌های قابل استفاده مجدد انتخاب کرده‌اند).

پس از آن این موضوع که آرکوپال بهتره یا چینی است مورد بررسی قرار گرفت، همچنین کارت‌های بازخورد به همراه یک «متشکرم» شخصی برای مشارکت کارکنان، هر روز در میان آنها توزیع شد.

کارت‌های بازخورد، نرخ‌های انتخاب محصول قابل استفاده مجدد را نشان می‌دادند و شامل یک خط هدف در بالاترین سطح قبلی برای هر رفتار هدف بودند. فاز E: درخواست‌های گفتاری شخصی با علائم انگیزشی. این مداخله با فرضیه انگیزشی نیز مشخص شد.

  • منابع:
  1. A Diagnostic Approach to Increase Reusable Dinnerware Selection in a Cafeteria
  • تبلیغات:
  1. رشد مالی را در سال پیش روی شاهد خواهیم بود!
  2. رد کردن فرضیات خطرات کلسترول میگو توسط دانشمندان
  3. مصرف قهوه با انواع نوشیدنی دیگر نگران کننده می باشد
  4. با گذاشتن سیر بر پوست خود با پیری خداحافظی کنید