زنی که با پرتاب سس مایونز شیشه ای مادر همسرش را به قتل رساند

دو دلیل اصلی وجود دارد که سس مایونز شیشه ای سفت نمی‌شود یا خیلی آب‌ریزش می‌کند: از مقادیر صحیح استفاده نشده است یا از مواد سرد استفاده شده است.

در هر صورت ، چیزی برای نگرانی وجود ندارد: همیشه می توانید سس خود را نجات دهید .

برای متعادل کردن مجدد مواد، کافی است ماده مایع موجود در سس مایونز دلمه را افزایش دهید . اگر از روغن زیاد استفاده می کنیدهنگامی که آن را اضافه کردید.

می توانید به راحتی کاری در مورد آن انجام دهید: مقدار کمی از مایونز دلمه شده خود را در یک کاسه تمیز بریزید و چند قطره آب لیمو یا سرکه به آن اضافه کنید. همانطور که مخلوط به تدریج بهبود می یابد، به طور متناوب کمی از مایونز دلمه شده باقیمانده و چند قطره مایع اضافه کنید تا زمانی که تمام سس خود را ذخیره کنید.
سس
از طرف دیگر، اگر سس مایونز شما خیلی آبکی است یا به دلیل اضافه کردن مواد سرد ، سس نمی شود، فقط یک زرده تخم مرغ دیگر را در دمای اتاق هم بزنید . همچنین در این مورد روش ذخیره سس مایونز خطی است. 
بعد از هم زدن زرده ها در ظرف خودشان،به تدریج سس مایونز دلمه شده را هر بار یک قاشق غذاخوری اضافه کنید ، اما فقط در صورتی که مخلوط به اندازه کافی غلیظ به نظر برسد.

اگرچه این سس به راحتی تهیه می شود، اما حداقل یک بار برای بهترین آشپزها دردسرهای زیادی ایجاد کرده است. اگر وقت ندارید خودتان سس مایونز را تهیه کنید، یا دوست ندارید ریسک کنید و می خواهید از سس مایونز دلمه ای اجتناب کنید.
می توانید سس مایونز آماده ای را انتخاب کنید که طعمی مانند مایونز خانگی دارد. سس مایونز با روغن زیتون که می توانید در وب سایت ما پیدا کنید یا می توانید در هر یک از فروشگاه های ما خریداری کنید.