دختری که با پوشیدن حوله تن پوش طرح دار به کما رفت

حوله تن پوش طرح دار فقط یک حوله نیست؛ آیا تفاوت بین حوله تن پوش طرح دار، حوله سونا و حوله ساحلی را می دانید؟
و اینکه پارچه صابون واقعا برای چه استفاده می شود؟ نترسید: با مرور کلی زیر می توانید مجموعه حوله خود را پیگیری کنید:

پارچه صورت – همه‌جانبه پنهان: پارچه‌های صورت که اغلب 30×30 سانتی‌متر هستند، ممکن است برای اکثر مردم آشنا نباشند، اما همه‌کاره‌ای واقعی هستند.

حوله های صورت به عنوان جایگزینی برای دستکش های شستشو برای کف کردن یا تمیز کردن عمیق منافذ صورت یا بدن و به عنوان حوله مهمان استفاده می شوند.
دستکش شست‌وشو – راحت : خواه شستشوی صورت صبحگاهی، ماساژ ملایم یا مراقبت راحت از بدن در حمام  دستکش یا پارچه‌ای لباسشویی همه‌جانبه با اندازه‌های تقریباً 16 در 22 سانتی‌متر است.

حوله

حوله مهمان – هدیه کوچک خوش آمدگویی: حوله های مهمان با ابعاد 30 در 50 سانتی متر، برای خشک کردن دستان شما یک بار در حمام مهمان یا به عنوان حوله کودکان برای کوچکترها ایده آل هستند.

حوله – کلاسیک کوچک: آنها هر روز خدمات وفاداری به ما ارائه می دهند.

چه بعد از شستن دست ها یا موهایمان. به همین دلیل باید مطمئن شوید که حوله های شما قابلیت جذب بالا و در نتیجه زمان خشک شدن کوتاهی دارند. در اندازه استاندارد آزمایش شده 50 در 100 سانتی متر، حوله ها برای ورزش نیز ایده آل هستند، چه برای خشک کردن یا برای دراز کشیدن در باشگاه.

بزرگ یا کوچک، کرکی یا خشن، تک رنگ یا طرح‌دار وحشی: انتخاب حوله مناسب می‌تواند یک چالش باشد. با نحوه ساخت آن شروع می شود: اینکه حوله از پارچه تری ساخته شده باشد یا پارچه حوله ای، پارچه حوله ای آب پز یا پیچ خورده در احساس پارچه روی پوست و میزان جذب آن تعیین کننده است.

اما دلیلی وجود ندارد که فوراً حوله را بیندازید! در اینجا می توانید دریابید که چه چیزی انواع مختلف حوله ها را متمایز می کند، چگونه (اغلب) آنها را می شویید و فرمول عالی برای فاکتور کرکی چیست.