با خرید پوشاک بچه ارزان مناسب هر فصل یک مادر خلاق باشید

خرید پوشاک بچه ارزان به شما کمک میکند تنوع بیشتری به کمد لباس فرزندتان بدهید. پوشیدن جامپر در تابستان باعث تعریق کودک و پوشیدن شلوارک در زمستان او را از سرما می لرزاند. 

مربیان اغلب وقتی متوجه می‌شوند که برخی از کودکان لباس نامناسب می‌پوشند عصبی می‌شوند، که ممکن است باعث شود برخی از فعالیت‌های خارج از منزل را که انتظار می‌رود در آن روز انجام شود، لغو کنند.

بنابراین، والدین باید با فصول هماهنگ باشند و از پیش بینی دمای هوا مطلع باشند.

پوشاک بچه

 کت:

بسیاری از معلمان از اینکه برخی از کودکان در روزهای سرد بدون کت به مهدکودک می آیند گلایه کرده اند، که دو انتخاب برای آنها باقی می گذارد: یا آنها را بیرون بگذارند که می لرزند، یا در حالی که همکلاسی هایشان اوقات خوشی را در خارج از خانه می گذرانند.

یک کت ارزان قیمت بخرید که فرزندتان بتواند آن را در مهدکودک یا مدرسه بگذارد (و فراموش نکنید که نامش را به طور برجسته روی آن بگذارید) تا در صورت تغییر ناگهانی هوا همیشه آماده باشد. در واقع، بیشتر پرورش دهندگان کت های ساده را ترجیح می دهند.

کفش تنیس بپوشید نه صندل

جوراب ها و کفش های تنیس با کیفیت خوب برای بچه ها بهترین هستند. صندل را در خانه یا بیرون با خانواده بگذارید. کفش‌های باز ممکن است هنگام حرکت بین مکان‌های فعالیت‌های آموزشی و تفریحی، خطر بالقوه‌ای برای کودک شما ایجاد کنند.

توصیه می شود بدون فراموشی جوراب و لباس زیر لباس های اضافی مناسب با شرایط آب و هوایی و تغییراتی که ممکن است ایجاد شود قرار دهید و در کیفی که نام فرزندتان روی آن است نگهداری کنید و در کمد کودک یا نزد مربی یا معلم قرار دهید.

مطمئن شوید که با تغییر فصل ها و رشد کودکتان، آن ست لباس اضافی را تعویض کنید، زیرا والدین اغلب آن را فراموش می کنند.

این قانون را می توان برای کودکان دبستانی و حتی کودکان بزرگتر که در معرض حوادث جزئی قرار می گیرند که ممکن است مجبور شوند لباس های خود را تغییر دهند مانند لکه های غذا بر روی لباس ها در هنگام ناهار یا رنگ ها در کلاس هنر اعمال شود.