حوله لباسی هنر به موهایتان حالت دلخواه را می دهد

ویژگی های حوله لباسی هنر با کیفیت را درک کنید:

پارچه ها با توجه به کاربری که قرار است به آن ها داده شود، از انواع و مواد مختلف وجود دارد. برای دست یا حمام همیشه گفته شده است که حوله های نخی بهترین هستند. این به این دلیل است که آنها به شدت جذب می شوند و برای پوست ملایم هستند.

از سوی دیگر، کتان ها برای خشک کردن ظروف و ظروف شیشه ای بهترین هستند. همچنین ترکیبی از پارچه ها را خواهید یافت که می توانند برای هر یک از این اهداف به خوبی کار کنند. در نهایت بهترین حوله همان حوله ای خواهد بود که پاسخگوی نیاز شما باشد.

با این حال، برخی از ویژگی های اساسی وجود دارد که کیفیت حوله لباسی هنر را مشخص می کند:

حوله

قابلیت جذب

این توانایی حفظ مایعی است که روی سطحی که در حال خشک کردن آن هستید وجود دارد. یک حوله با کیفیت باید جذب بالایی داشته باشد. برای اطمینان از خرید پارچه جاذب باید به دنبال چه چیزی باشید؟

نکته اصلی وزن و ضخامت است.حوله های ضخیم و سنگین نسبت به حوله های نازک و سبک جذب بیشتری دارند. وزن حوله های نخی نشانه خوبی است.

هرچه گراماژ سنگین تر باشد، حوله جاذب بیشتری دارد، حوله های میکروفایبر و چند بافت نیز جذب بالایی دارند و سبک تر از 100پنبه هستند.

صافی

موادی مانند پارچه های نخی و مشتق شده از بامبو در لمس بسیار نرم هستند. هنگامی که نرمی حوله ها را ارزیابی می کنید، فقط به احساس تکیه نکنید، همانطور که قبلاً اشاره کردیم.

آنها اغلب محصولاتی دارند که به آنها احساس نرمی بیشتری نسبت به آنچه واقعاً دارند می دهد. اما وقتی حوله ها را می شویید این ویژگی را از دست می دهند در عوض به الیاف حوله نیز نگاه کنید.

اینها باید برجسته باشند، اگر بلند و نازک باشند نشانه خوبی است، اما اگر صاف بمانند آن چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید.