تاثیر عسل عناب تکسو بر درمان ده بیماری خطرناک

عسل طبیعی یک محصول کشاورزی محبوب در بین مردم چین است، نوشیدن یک لیوان آب عسل عناب تکسو خنک و رفع تشنگی در تابستان و یا پخش کردن عسل روی نان به عنوان پخش کننده لذت بسیار خوبی است. 

با این حال، مصرف کنندگان اغلب اطلاعات کمی در مورد عسل دارند و شایعات نادرست فروش عسل توسط بازرگانان بی وجدان اغلب در اینترنت پخش می شود و در نتیجه مصرف کنندگان قادر به تشخیص عسل طبیعی و عسل مصنوعی ارزان قیمت نیستند.

عسل و فواید آن برای بدن انسان 1. کلمات نادرست در مورد عسل را رمزگشایی کنید.

عسل

ترکیب و اثر بخشی عسل

عسل شهد یا عسلی است که زنبورها از گیاهان جمع آوری می کنند که توسط زنبورها جمع آوری می شود و با مواد ترشح شده خود برای تبدیل، ذخیره سازی، کم آبی و رسیدن مخلوط می شود.

اجزای اصلی آن فروکتوز و گلوکز به عنوان مونوساکارید است و عمدتاً حاوی اسیدهای آلی نیز می باشد. آنزیم ها، مواد معدنی، ویتامین ها و ذرات جامد جمع آوری شده توسط زنبورها (به عنوان مثال: گرده گیاهان و غیره) طعم، رنگ و بو بسته به گیاهان منبع و سال های جمع آوری متفاوت است.

عسل های رایج در تایوان عبارتند از: عسل لونگان، عسل لیچی، عسل صد گل، عسل پیه سیاه، عسل مرکبات، عسل ملالوکا، عسل چوب قرمز، عسل چوب پای اردک و … انواع مختلفی از عسل وجود دارد که هر کدام طعم خاص خود را دارند.

مانند طعم عسل لونگان ملایم است، عسل لیچی طعم لطیفی دارد و عسل چوب پای اردک حاوی طب سنتی چینی است. (مطالعه گسترده: کارخانه عسل طبیعی خرس سیاه تایوان نیز عسل خوب را تأیید کرده است، برداشت از فصل گلدهی پیروی می کند )

عسل دارای اجزای فعال زیستی بسیاری از جمله کربوهیدرات هایی مانند اینولین و فروکتولیگوساکاریدها می باشد.این کربوهیدرات ها نمی توانند مستقیماً توسط بدن انسان هضم و جذب شوند، اما منبع غذایی خوبی برای پروبیوتیک ها در معده هستند.

مطالعات ثابت کرده اند که عسل می تواند سلامتی را بهبود بخشد. دستگاه گوارش انسان، ایمنی بدن را بهبود می بخشد و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد، علاوه بر این، عسل حاوی ویتامین C، فلاونوئیدها و اسیدهای فنولیک است که دارای آنتی اکسیدان، ضد باکتری، ضد التهاب، جلوگیری از زخم های گوارشی، تقویت گردش خون و حذف آزاد می باشد.