با گلابی بیروتی زمستان را بدون سرما خوردگی بگذرانید

درختان کوتاه، سریع رشد، تاج کوچک و گسترده گلابی بیروتی شگفت انگیز است. برگ های آن سبز تیره با نوک تیز است. میوه ها به رنگ سبز روشن هستند، برخی از آنها دارای رژگونه قرمز کمی در طرفین هستند.

پوست صاف و سفت، ساقه کوتاه است. پالپ سفید، دانه ای است. طعم آن شیرین و ترش است. شبنم مرداد تا اواسط آگوست می رسد، ماندگاری محصول برداشت شده بیش از 14 روز نیست.

درختان در سال چهارم پس از کاشت میوه می دهند، به ندرت تحت تأثیر پوست قرار می گیرند. مقاومت در زمستان – تا -24 درجه سانتیگراد. تابستان باشقیر گیاه بلند است، تاج هرمی شکل است، در حال گسترش است.

تنوع بی تکلف در نیمه دوم اوت برداشت می کند. گلها به رنگ سفید برفی، زیبا و معطر هستند. میوه هایی با وزن 70 گرم به رنگ سبز مایل به زرد هستند. سطحی که پوستی چرب دارد صاف و بدون غده است.

گلابی

گوشت آن نرم، شیرین و ترش است و طعمی مطبوع دارد. ماندگاری پس از برداشت 2 هفته است. تابستان باشقیر با قابل حمل بودن جلب توجه می کند. حفظ کیفیت متوسط ​​است.

برای به دست آوردن یک محصول پربار، گلابی را در خاک مغذی و سست می کارند. گلابی اوایل تابستان در مراقبت بی تکلف است. برگ سفید ارتفاع درخت به 4.5 متر می رسد، تاج آن با تراکم متوسط ​​است، شاخه ها راست می شوند.

میوه ها 60-110 گرم، کمی آجدار. پوست آن در لمس خشک است، زرد روشن با ته مایل به صورتی. ساقه نازک و منحنی است. گلابی ها به راحتی از شاخه جدا می شوند.

گوشت خامه ای است، دانه ها قهوه ای، کوچک هستند. طعم گس، شیرین-ترش، عطر غنی گلابی اواخر تابستان در پایان ماه اوت از درخت حذف می شود. ماندگاری در جای خنک و تاریک بیش از 10 روز نیست.

Whiteleaf به آفات حشرات مقاوم است، تنوع آن در کاربرد جهانی است. توجه! برای کاشت انواع گلابی تابستانی، خاک قابل نفوذ هوا با مخلوطی از خاک رس را انتخاب کنید.

زمین های باغ جنوب، غرب و جنوب غربی مناسب است. درخت در سوراخی با یقه ریشه در فاصله 3 سانتی متری از سطح خاک قرار می گیرد. پس از کاشت، درخت را آبیاری، مالچ پاشی می کنند و به میخ چوبی می بندند.