با دمپایی ورساچه زمستانی دلنشین تجربه کنید

دمپایی اولین چیزی است که اکثر مردم صبح هنگام بیدار شدن از خواب می پوشند. دمپایی ورساچه ساخته شده از مواد طبیعی بسیار راحت و راحت هستند.

 آنها با راحتی پوشیدنی دلپذیر خود، احساس امنیت و راحتی را به ما می دهند.

کفش‌های خانگی، کفش‌های راحتی هستند که از نظر جنس نرم و زیره‌ها با کفش‌های خیابانی تفاوت دارند که فقط برای استفاده در داخل خانه مناسب هستند.

 آنها راحت تر و انعطاف پذیرتر از یک کفش خیابانی هستند. کفش های راحت برای خانه در زمان های قدیم شناخته شده بود و توسط رومیان باستان به عنوان دمپایی به نام دمپایی ورساچه استفاده می شد.

 مهمتر از همه، آنها یک تغییر راحت از مدل های کفش خیابانی بسته هستند، مانند کفش های زنانه با پاشنه بلند، که اغلب در ناحیه پنجه باریک هستند.

در دمپایی‌های راحت فضای کافی برای انگشتان پا وجود دارد و پاهای شما می‌توانند تا حد زیادی ریکاوری و استراحت کنند. این برای کل بدن خوب است. یک دمپایی راحت نیز به مهمانان احساس امنیت می دهد.

دمپایی روفرشی

هنگام خرید دمپایی به چه نکاتی توجه کنیم؟

مواد با کیفیت بالا

هنگام خرید کفش داخلی، توجه به جنس و نه فقط ظاهر آن بسیار مهم است. این معمولاً نشان می دهد که آیا مدل از کیفیت بالایی برخوردار است یا خیر. انواع باکیفیت از مواد طبیعی ساخته شده اند و بوی مواد شیمیایی نمی دهند.

هم جنس پوشش و هم کفی ها باید از چرم، نمد پشمی یا منسوجات طبیعی باشد.

نمد پشمی خاصیت عایق دارد، رطوبت را از پاها دور می کند و قابل تنفس است. می تواند تا 30 درصد رطوبت را بدون احساس رطوبت و از دست دادن خاصیت عایق خود جذب کند.

بنابراین کفش‌های نمدی آب و هوای مناسبی برای پاها تضمین می‌کنند، به طوری که حتی پاهای زنان سرد همیشه خشک و گرم می‌شوند. لانولین موجود در پشم دافع کثیفی و بو است. 

حتی اگر کفی های چرمی برای جذب دما نیاز به زمان دارند، شما را به اندازه نمد پشمی گرم نگه می دارند. زیره ها باید به اندازه کافی ضخیم باشند تا به خوبی عایق شوند. مدل های باکیفیت دارای کفی لاستیکی، جیر یا پوست گوساله هستند.