آموزش سریع شنا با کمک طناب

شنا ورزشی است که مورد علاقه بسیاری است و باید شجاعت شنا کردن را داشته باشد. در کلاس های شنا در مدارس هنوز هم دانش آموزان زیادی هستند که از ترس غرق شدن و دلایل دیگر از شنا می ترسند.

کلید توانایی شنا کردن، شناور بودن است. وقتی کسی می تواند شناور شود، به راحتی می تواند هر حرکت شنا را انجام دهد. بر اساس مشاهدات، بسیاری از بچه ها می خواهند شنا کنند اما موانع متعددی مانند ترس از غرق شدن و غیره مانع از آن می شوند.

این باعث می شود کودک تمایلی به شنا نداشته باشد. این اتفاق برای دانش آموزانی که در کلاس های استخرهای شنا شرکت می کنند نیز رخ می دهد و برای آن می توان حتی از بند رخت شوفاژی استفاده کرد.

از مجموع 82 دانش آموز این کلاس، 23 دانش آموز نمی توانستند شنا کنند و از انجام فعالیت هایی مانند سر خوردن، غواصی سر و غواصی در مناطق کم عمق می ترسند. اشنایی با محصولات و قیمت طناب ورزشی کراس فیت در طول خرید کمک کننده است

بر اساس این پیشینه، مشکلات تحقیق عبارتند از: آیا شکل یادگیری شنا با استفاده از طناب به عنوان کمک می تواند توانایی شنای مبتدی را بهبود بخشد؟

هدف از این تحقیق بهبود توانایی یادگیری شنا از طریق مدل یادگیری با استفاده از طناب به عنوان کمک است. بر اساس نتایج تحقیق و بحث می توان نتیجه گرفت که روند یادگیری شنا با کمک طناب بهبود یافته است.

بهبود در یادگیری از طریق روش شنا با طناب پلاستیکی نازک به عنوان کمکی به دانشجویان دانشگاه دولتی سریویجایا، پالمبانگ را می توان از بهبود فرآیند یادگیری و مشارکت آنها مشاهده کرد.

بهبود قابل توجهی در نتایج در سه چرخه یادگیری آماده شده وجود دارد، یعنی چرخه یک، که در آن دانش آموزان از روش یادگیری شناور با طناب به عنوان کمک استفاده می کنند. پس باید با توجه به نوع طناب پلاستیکی بسته بندی به این نتیجه رسید که کدام نوع مناسب است.

چرخه دو، به روشی که در آن با استفاده از طناب به عنوان کمک شنا می کنند، و سیکل سه، روشی که در آن آزادانه و بدون هیچ کمکی حرکات شنا انجام می دهند.

تغییر در کاربرد روش شنا استفاده از طناب به عنوان کمکی رخ می دهد که دانش آموزانی که در ابتدا نمی توانستند شنا کنند در نهایت می توانند شنا کنند.

 

  • منابع:
  1. Proceedings of the First Indonesian Communication Forum of Teacher Training and Education Faculty Leaders
  • تبلیغات:
  1. پنج ایده برای ایجاد کسب و کارهای کوچک خانگی!
  2. در پشت صحنه تولید کنسرو ماهی چه می گذرد؟
  3. ساخت ترازویی که میزان اضافه وزن شما را متناسب با قدتان اعلام می‌کند!
  4. کاشت قهوه ای در آفریقا که طعم لیمو شیرین می دهد!